Men hej måndag~

Efter en väldans rolig jobbhelg med bästa gänget är det dags för en ny vecka. Som, precis som alla andra veckor, börjar med en måndag. Som just den här gången råkade vara en ledig sådan. Härligt! Efter frukosten imorse cyklade jag iväg till badhuset och simmade mina 20 längder. Sedan passade jag på att vila lite i bubbelpoolen (så nöjd med mitt val av simhall) innan jag simmade ytterligare 10 längder. Kan ju lugnt säga att jag var trött när jag kom hem, haha! Men vilken bra början på dagen.
 
Nu på lördag är det dags för Retro Gathering i Västerås. Vi ska dit i år igen, och jag längtar redan. Och visst ses vi väl där?
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0