En lördagsutflykt~

Idag har vi varit iväg på ett litet äventyr till butiken Örebro Records & Stuff, där även Pappas Pärlor hade en pop-up store. Inte helt fel!
 
 
Här har vi Tomas, som äger Örebro Records & Stuff.
 
Och Johan, även känd som Pappas Pärlor.
 
Det var helt enkelt en härlig blandning av LP-skivor och fina pärlplatteverk denna lördag.
 
 
 
 
 
Det blev dock inget köp för min del idag - men Andreas hittade två jättefina tavlor som han precis har hängt upp här hemma. Det var helt klart en rolig utflykt!
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Så fint!

Svar: Jaaaaa =D
Mlie-Redfield

2016-04-02 @ 22:49:57
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Boel

Jag vill lätt ha en sådan "blomma"! Det är ungefär vad som skulle kunna överleva hos mig. :D

Vet du vad de kostar?

Svar: De är så himla häftiga! Jag vet inte alls vad de kostar faktiskt =0 Kan köpa en åt dig nästa gång jag träffar honom! =D
Mlie-Redfield

2016-04-05 @ 22:10:52

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0