Mest populära istagram-bilder, 2016~

På något sätt är vi inne i den sista månaden av 2016. Hur hände det här? Det känns som att det var september nyss! Helt galet. Mot slutet av året brukar det dyka upp en massa sammanfattningar av det gångna året, så jag tänkte att jag kunde dela med mig av mina 9 mest populära bilder på instagram i år.
 
 
Inte helt oväntat var det bilder på min Resident Evil-samling som hamnade högst upp på popularitetslistan av de 154 bilder som jag vid det tillfället hade lagt ut på instagram under 2016. Och så en bild på mig och min Andreas, och så Bloodborne.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0