Min loot från Retrogathering~

Jag jobbade hela helgen. Ändå har jag lite loot att visa upp från Retrogathering. Hur går det ihop? Jag har världens bästa sambo som shoppade åt mig. Hur bra som helst! Så kul att komma hem och se vad han hade hittat. Mindre kul för plånboken dock, haha! Så här har vi looten:
 
En dubbelsidig Resident Evil Zero-poster (det är Billy på andra sidan, så klart), en riktigt häftig Resident Evil 2-poster, två Mirror's Edge-tidningar, några söta Kirby-godisaskar (som var en present från ett par vänner) och fyra nya och otroligt fina Animal Crossing-amiibos.
 
Kicks, Mr. Resetti, Celeste och Blathers.
 
De fick flytta in bland de andra i vår lilla Animal Crossing-hörna. Och snart släpps fyra amiibos till... Var ska de ens få plats!? Haha! Det var lite trist att inte kunna gå på mässan själv, men det blir ju fler gånger!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte väl det för såg dig inte :)
Mvh
Quartex

Svar: Får bli nästa gång helt enkelt! =)
Mlie-Redfield

2016-02-03 @ 20:40:18
Postat av: SpeLinnea

Superfina amiibos! Kommer lobba för retrospelsfestivalen i Malmö, att ni kommer dit. :D

Svar: De är helt underbara! Vi får se hur det blir, men lovar ingenting!
Mlie-Redfield

2016-02-04 @ 18:28:50
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: opkij

Haha, ja det var inte illa, mer fynd än vad jag gjorde som faktiskt var där! Av en slump tog jag faktisk hand om bordet där dom två affischerna gömde sig när säljaren behövde lite lunchrast och det var ju svårt att inte tänka på din samling då. Riktigt kul att dom hamnade där!

Svar: Haha, vilket sammanträffande! =D Får se när de får en plats på väggen ^^
Mlie-Redfield

2016-02-08 @ 20:11:34
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0