Spelar just nu~

Jag tänkte att det var dags att fixa en liten uppdatering om vad jag spelar för tillfället. Bloodborne går fortfarande varmt på min PlayStation 4. Jag har besegrat en hel del bossar på första försöket. Andra, som Rom, tog runt 10 försök och en massa farmande av blood echoes.
 
 
På min 3DS spelar jag fortfarande Pokémon Platinum. Jag är fortfarande inte nöjd med mitt lag, men jag vet inte vilka Pokemon jag vill ha istället. Det kanske blir bättre när de har utvecklats och blivit lite starkare. Jag besegrade ännu en gymledare igår kväll, innan jag somnade på soffan av utmattning, haha! Inte lätt att vara en gamer under sommaren.
 
Som ni ser på bilden så består mitt lag (till vänster) av Luxio, Prinplup, Roselia, Staravia, Buneary och Ponyta. Andreas tycker att det är jättekul att döpa sina Pokémon till löjliga namn. Jag skrattade så tårarna rann när han döpte sin Pikachu till Zattata. Så bra!
 
Det sista spelet som jag spelar just, som jag inte kan släppa för att det är så himla kul att ständigt försöka förbättra sin poäng, är HunieCam Studio. Jag har spelat det ganska länge nu, men har bara inte velat blogga om det. Som ni hör på namnet så är det väl inte direkt ett spel som man skryter om att man spelar, haha! Men jag såg Suzy (KittyKatGaming) spela det, och jag föll för det direkt. Det är ett simulatorspel där du ska driva en camshow operation, och- ... vet ni vad, det går inte att försklara vad det här spelet går ut på på ett bra sätt. Utan att låta som ett creep. Haha! Så jag länkar er helt enkelt till min favoritgenomspelning av det, av Markiplier:
 
Spelets söta grafik var det som jag fastnade för från första början. Om det här spelet hade haft en annan sorts grafik hade jag inte ens rört i det med en tång. På riktigt. Jag har försökt hitta ett annat simulatorspel (som är lite mer barnvänligt) som jag faktiskt känner att jag skulle kunna blogga om, men jag har inte hittat något som jag fastnat för. HunieCam är helt enkelt bara för roligt. En spelomgång tar runt 1-2 timmar, och mitt högsta rekord (i skrivande stund) är runt 211,000. Ooops!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0