Ännu fler videos från Resident Evil 7~

Jag har tidigare skrivit om videoserien som Capcom nu släpper inför Resident Evil 7:s release i mitten av januari. I morse fick jag ett mail med två videos till.
 
Här har vi del 5, "Survival":
 
Jag tycker det är en rolig idé att lägga statusen i en klocka - lite som i Goldeneye till Nintendo 64, haha! Och intressant lösning de har gjort för att göra healingen mer "realistisk".
 
Här har vi del 6, "Immortal":
 
Är det en ny Nemesis som aldrig ger sig?!
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Håller helt med om klockan och healingen, riktigt trevligt! =D Men, jag tycker att det är synd med allt blodstänk i "skärmvyn". Den biten kunde de gärna skippa eller tona ner. Även om min karaktär är allvarligt skadad vill jag gärna se vad som händer. =/

Svar: Ja, jag tycker faktiskt inte alls om när sånt ska täcka hela skärmen. Det tar ju även bort känslan av att det är i första-person också. Har han blodstänk i ögonen, eller vad händer? Hoppas att det flyter på bra så att det åtminstone går att leva med det x)
Mlie-Redfield

2016-10-25 @ 16:28:06

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0