Nya videos från Resident Evil 7~

När jag gick igenom mina mail i morse, såg jag att jag hade fått länkar till två nya videos från Resident Evil 7, som jag kunde dela med mig av här på bloggen. Bra start på dagen! Videorna är inte långa, men de visar lite intressanta saker som gjorde att peppen för spelet ökade. Åtminstone för mig. De är början på en videoserie i tio delar som Capcom kallar "The World of Resdient Evil 7".
 
Här har vi den första videon, "Mysterious Caller":
 
Kan det vara Ada...?
 
Och här är den andra, "Shotgun In The Box":
 
Item-lådorna från seriens första delar är tillbaka, yay! Det ska bli kul att se hur de fungerar i Resident Evil 7. I slutet av januari släpps detta efterlängtade spel - 24 januari i Europa och Nordamerika, och 26 januari i Japan.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0