Retro Gathering 2016~

I år var det väldans mycket folk på Retro Gathering. Kul, men lite svårt att komma fram till borden ibland. Men vi hade en riktigt rolig dag på mässan!
 
 
 
Spel & Sånt var på plats, och de hade med sig en väldans massa saker.
 
Här har vi lite olika glas som Retro Overlays hade med sig. Jag köpte 6 stycken S.T.A.R.S.-glas av dem för ett år sedan, och är otroligt nöjd med dem! De har använts flitigt sedan de köptes.
 
Och så fanns det ju så klart massvis med spel hos flera olika säljare. Just de här grejerna tillhörde Söders Spel och Skivhandel.
 
Pokémon!
 
 
Och här har vi det som jag fick med mig hem efter mässan. Jag hade ingenting som jag direkt letade efter, så det här var en glad överraskning. Längtar redan till nästa mässa!
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Grymt! Hade verkligen varit kul att vara där. Vill ha glas från Retro Overlays! =D

Svar: Kolla upp deras hemsida eller facebook och beställ! =D De är bäst ^^
Mlie-Redfield

2016-10-04 @ 19:22:21
Postat av: Sting

Kul o najs lot! ^^ Aaa, den där Pokemon guideboken hade vi också. :3

Svar: Så himla fin ^^
Mlie-Redfield

2016-10-04 @ 19:27:26
Postat av: SpeLinnea

Åh, som vanligt såg det jättekul ut! Packat med folk.

Svar: Minst sagt! Var svårt att få bilder utan att någon kom i vägen, haha!
Mlie-Redfield

2016-10-06 @ 22:01:23
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0