RSM närmar sig~

Den 29:e april är det ätnligen dags för Restrospelsmässan (RSM) i Göteborg! Det kommer bli så himla kul att gå på RSM igen - det är helt klart en årets absolut bästa dagar. Ny lokal och längre öppettider kommer göra årets mässa minst sagt fantastisk. Mässna hålls på Frihamnspiren (bananpiren) i Göteborg 29:e april. Ungefär 10 minuters promenad från Centralstationen. Hur smidigt som helst! Mässan öppnar klockan 9:00, och har öppet så länge som till 20:00. En hel heldag! Inträdet är endast 200 kronor. Hur pepp jag är på årets mässa? Galet pepp! Det kommer bli så himla kul!
 
 
Och för att göra er minst lika pepp som jag själv är tänkte jag att vi kör en favorit i repris, och spanar in bilderna jag tog på förra RSM (2015). Min kamera ska givetvis med även på årets mässa! 
 
Jag hoppas att vi ses på RSM!
 
 

Kommentarer
Postat av: opkij

Det känns som minst hälften av landets spelare ska dit och jag kommer faktiskt också göra mitt första besök där! Vanligtvis känns det lite väl långt och dyrt att åka dit men eftersom jag ändå ska hälsa på släkt i Uddevalla den helgen så passar det perfekt denna gång.

Jag är väl mest orolig att man inte ska hinna gå igenom alla bord, hälsa på allt trevligt folk, titta på speedruns, cosplays, testa eventuella konsoler man missat osv! Puh.

Men trevligt ska det bli och vi ses där!

Svar: Ja, det kommer finnas mycket att se och göra =D Kul att du ska dit!
Mlie-Redfield

2017-04-11 @ 17:30:48
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/
Postat av: SpeLinnea

Ska bli så kul att träffas igen, Emelie! :) <3

Svar: Ja, men verkligen! =D <3
Mlie-Redfield

2017-04-17 @ 17:15:02
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0