En titt bakom kameran~

Förra veckan lade jag upp mitt pepp-inlägg inför Retrospelsfestivalen, som är nu på lördag (HYPE!). I inlägget finns en helt vanlig bild på mig, med en Retrospelsfestivalen-tröja, framför min Resident Evil-hylla. Men det ni inte kunde se var att det inte alls var en helt vanlig bild. Andreas tog en bild på hur det såg ut bakom kameran. Och jag tänkte att det var dags att visa upp den bilden här på bloggen:
 
 
Mitt stativ är tillräckligt långt i vanliga fall. Men nu ville jag ta en bild lite närmare kameran. Så då fick jag improvisera lite, haha! 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

haha! så sjukt härlig "behind the scene"-bild :D

Svar: Haha, tack!
Mlie-Redfield

2017-09-01 @ 00:11:03
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: opkij

Den där bilden höll mig på gott humör hela gårdagen och den är fortfarande lika komisk nu, haha!

Nu när jag ser samlingen igen så blir jag även påmind om att jag har några rariteter som du kanske saknar, det kommer ett mejl med bilder så fort jag hinner men
nu är du förvarnad, hehe.

Svar: Haha, vad kul att höra! =D
Ooooh, det låter spännande!
Mlie-Redfield

2017-09-02 @ 23:31:15
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0