På camping med Fauna~

Att jag har spelat väldans mycket Animal Crossing är ju inte direkt någonting som chockar någon. Jag har haft mitt lilla Rapture i Animal Crossing New Leaf i fyra år, och Mayor Mlie tar fortfarande sitt jobb på största allvar. Många av de som bor i Rapture nu har faktiskt varit med mig sedan i början. Medan vissa tragiskt nog har flyttat ifrån mig - Pierce, Bella och Pate för att nämna några av de som jag saknar allra mest.  
 
 
På bilden ovan har vi de tio djur som just nu bor i Rapture (och som förhoppningsvis aldrig komma att flytta därifrån). Vi har Becky, Curlos, Muffy, Fang, Rocket, Antonio, Chadder, Erik, Molly och Gloria. Jag har spelat en del Animal Crossing Pocket Camp, och jag väntar med spänning på att den första Rapture-bon ska komma och campa med mig. Som det ser ut nu är det stor chans att det blir Antonio! Bland mina favoriter av alla Animal Crossing-karaktärer finns så klart de tio på bilden ovan, och många av de som har bott där tidigare. Och så finns det de som har blivit en favorit utan att jag någonsin har sett dem i New Leaf. Som Fauna. 
 
 
 
 
Så jag blev ju minst sagt glad när jag fick träffa Fauna i Pocket Camp. För det bästa med Pocket Camp är ju att en får bestämma precis vilka djur du vill ha på besök på din camping, bara du når en viss vänskapsnivå med dem. För mig är Fauna en given gäst på Mlies Camping.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Mysigt! Måste verkligen göra plats i mobilen för Pocket camp :) Kram

Svar: Det är suuuupermysigt!
Mlie-Redfield

2017-12-05 @ 19:53:35
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0