Resident Evil-stream ikväll~

Resident Mlievil, mitt Resident Evil-maraton på twitch (https://www.twitch.tv/mlie_redfield), fortsätter ikväll. Streamen börjar 18:30, och då ska vi klara ut Resident Evil original och börja spela Resident Evil REmake. Yay!
 
 
I måndags när vi avslutade streamen av Resident Evil original, hade jag helt slut på Ink Ribbons. Eftersom jag inte kunde spara, så tog det 30 minuter att komma fram till slutbossen. Så då blev det en ragequit. Sedan dess har jag hittat en Ink Ribbon, och det är en Classic Mlie på var den fanns nånstans. Så förhoppningsvis så kan vi klara av spelet i kvällens stream. Och om vi klarar det?
 
 
Resident Evil REmake! Med Chris! Hoppas att vi ses i chatten! 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0