Resident Mlievil~

Jag har redan klarat ut Resident Evil 0 HD, och är på väg att bli klar med Resident Evil original. Att spela igenom alla Resident Evil-spelen i följd är någonting som jag länge har velat göra. Och vad är väl bättre än att göra det live på twitch?! Mitt lilla "maraton" har någonstans på vägen fått namnet Resident Mlievil - och jag tycker att det är så himla klockrent! Så det får bli det officiella namnet, helt enkelt. 
 
 
Imorgon är det dags för min nästa stream, och då blir det slutboss-fight i Resident Evil original! Efter det hoppar vi direkt in i Resident Evil REmake. Och då blir det som Chris! Det är stor skillnad mellan originalet och REmaken, så det ska nog bli bra att köra dem direkt efter varandra, haha. Streamen imorgon börjar runt 18:30 på https://www.twitch.tv/mlie_redfield. Resident Mlievil HYPE!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0