Att göra plats för ett hus~

Att min Resident Evil-hylla är ganska så överfull är väl inget som någon som läser min blogg har missat. Men det stoppar ju mig inte från att köpa nya saker. Varav den senaste är min Collector's Edition av Resident Evil 7. Som jag jättegärna ville göra plats för i min hylla. Det var helt enkelt dags att omorganisera.
 
Det var helt enkelt dags att omorganisera.
 
Det som fick flytta på sig den här gången var helt enkelt det som inte är Resident Evil-relaterat. Min lilla BioShock-samling, och de spel jag velat ha nära till hands.
 
Så då fick både huset och kartongen plats! Men stackars Licker står fortfarande på golvet. Oh well, så kan det gå! Jag tycker att det blev mycket bättre nu när det bara är Resident Evil i hela hyllan. Eller ja, bortsett från mina spelkonsoler, åtminstone. Men de får nog stå där ett tag till.
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Det där blev riktigt bra! När jag ser det där önskar jag att jag hade plats att plocka fram min samling av tv-spel, speldatorer och annat. Sen har jag några hundra vinylskivor som skulle behöva komma upp från förrådet också! Haha jag skulle behöva ett rum till bara till detta xD

Svar: Tack! Jag tror jag flyttade om allting fem gånger dock, haha! Vi har helt enkelt för mycket saker men för lite plats, båda två x)
Mlie-Redfield

2017-01-31 @ 20:44:29

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0