Poets of the Fall, London~

Onsdagen den 11/1-17 var en helt fantastisk dag. Det var den dagen då jag äntligen fick se mitt favoritband live - Poets of the Fall. Jag har lyssnat på deras musik i snart sju år, så det här var en minst sagt efterlängtad konsert. Jag vågade inte chansa och vänta på eventuella spelningar i Sverige, så det fick bli ett äventyr till London. Så himla värt det! De spelade hela 16 låtar, och jag kunde inte vara gladare. Den första låten de spelade var så klart singeln Drama for Life från den senaste skivan. Så himla bra låt!
 
Min personliga favorit av de bilder jag tog under konserten. Jag hade bara med mig mobilkameran dit, men det gick det med. Från vänster till höger har vi: Jani, Marko, Jari, Jaska, Markus ("Captain"), och Olli.
 
 
 
 
 
 
Här var alla i bandet helt stilla, och det tog inte lång tid innan jag insåg att det var dags för Carnival of Rust!
 
 
 
 
Trots att de spelade 16 låtar flög tiden iväg. Och konserten tog slut. De var så himla fantastiska live! Världens bästa band. Jag längtar tills jag kan se dem live igen!
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Härlig läsning, jag är inte alls avundsjuk! xD Att få se mitt favoritband live är drömmen. Men det kommer att förbli en dröm då Queen inte finns längre.

Svar: Så tråkigt =( Det är ju en sån helt annan grej med livemusik.
Mlie-Redfield

2017-01-15 @ 16:26:45
Postat av: Sarah Sjöstedt

Vad underbart att få se sitt favorit band live :D Det är en sån cool upplevelse, och att gå på konsert är ju så skoj! Vad gjorde ni mer i London? Vill se bilder :D Älskar London!!

Svar: Det var det verkligen! =D Vi gjorde en massa mer saker i London, bilder kommer så småningom! ^^
Mlie-Redfield

2017-01-15 @ 19:01:56
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0