Herkules-stream ikväll~

Måndag = Herkules. Efter att ha spelat PAL-versionen i en vecka som förberedelse inför Spelhjälpen, kommer det bli kul att återvända till NTSC. Och på tal om Spelhjälpen - jag är så glad över att jag blev inbjuden och fick möjlighet att spela till förmån för Kvinna till kvinna. Jag var riktigt nervös innan vi drog igång. Men så fort jag tagit de första stegen i spelen kände jag mig som hemma. Och det var så kul! Hur som helst, ikväll blir det än en gång en Herkules-stream där vi har fullt fokus på nytt personbästa. Vi får se hur det går ikväll, helt enkelt. 
 
 
Streamen drar igång 18:30 på https://www.twitch.tv/mlie_redfield. Hoppas att vi ses i chatten!
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul :) hoppas det gick bra! kram

Svar: Tack!
Mlie-Redfield

2017-10-16 @ 18:02:26

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0