Retrogathering, 2017~

I lördags var det dags för årets upplaga av Retrogathering i Västerås. Som vanligt var det en rolig mässa, och vi träffade en massa trevligt folk - bland annat från vår chatt på twitch! Och som vanligt tog jag en massa bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MNAK! 
 
Jag hade riktigt kul på Retrogathering. Jag gick dit utan några planer på att köpa någonting, men det blev det snabbt ändring på!
 
Min lilla loot. Inte helt illa för någon med en budget på noll kronor, haha! Den budgeten höll inte. Alls. Hehe. Vissa av sakerna är gåvor (tack så mycket!), och de andra har jag köpt. Jag blir lika glad varje gång jag hittar någonting till min Resident Evil-samling
 
Och så fick vi en massa läsk från weirdwolf och obazs! En massa flaskor Portello (en läsk som jag inte har druckit på ett par år eftersom den inte finns att köpa i de affärer vi handlar i), och annan spännande läsk från Norrland! Vi ska testa drickorna i Andreas stream imorgon. Han ska spela Link's Awakening hela dagen, med start 09:00. 
 
Tack för ännu en rolig mässa!
 

Kommentarer
Postat av: opkij

Haha, som sagt kan du snart använda "stock photos"
men MNAK bilden kan bara vara tagen i år!

Jag hade också en mycket trevlig dag och det var nästan skönt att åka hem lite tidigare, jag hann ju både prata lite med det trevliga folket, hitta hela fyra fina spel och se en arme av människor slåss mot en enda geting, haha!

Kul att kunna bidra med något du inte redan hade i samlingen!



Svar: Haha, ja, den är svår att fejka! Alltså, getingen, hahaha. Lite illa! Ja, tack igen för presenten! =D
Mlie-Redfield

2017-10-14 @ 13:24:24
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0