HEJ!~

Hoppsan, här var det lite tyst! Det är nästan en månad sedan jag sist skrev. Det har varit lite fullt upp med att komma tillbaka till vardagen efter sommaren, så bloggen har tyvärr fått bli lite tyst. Jag har äntligen lyckats klara av Resident Evil Gaiden - och påbörjat Outbreak 2. Vilket innebär att slutet av Resident Mlievil närmar sig! Helt galet. Men så är det ju snart ett år sedan vi började med det. Söndagsspelet i streamen just nu är Project Zero 2 - och vi är passande nog uppe i just 2 jumpscares! På fredag är det stream igen, med Outbreak 2. Kom gärna in och säg hej!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0