Ingen stream ikväll - Retrospelsfestivalen imorgon!~

Imorgon (lördag) är det dags för Retrospelsfestivalen (RSF) i Malmö. Både jag och Andreas ska dit, och jag har tidigare bloggat om det. Mässan är öppen mellan 10:00 och 18:00, och inträdet är 120 kronor per person (barn under 10 år går in gratis i vuxens sällskap). Hela schemat för mässan kan ni hitta här
 
Och eftersom det är Retrospelsfestivalen imorgon, kommer jag inte streama någonting ikväll. Jag är tillbaka igen på söndag klockan 19:00. Som plåster för såren att jag missar en streamdag tänkte jag dela med mig av en rolig bild från mitt RSF-peppande förra året:
 
Så såg det ut när smidig-lie skulle ta en bra bild med ett alldeles för kort kamerastativ. Hur den riktiga bilden blev? Så här:
 
 
Jag är riktigt taggad på årets mässa - och jag hoppas att vi ses där!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0