Min bit-meny~

Något som jag tycker är riktigt roligt på twitch är när kanaler har särskilda gifs och låtar (alerts) för ett visst antal bits. Så jag passade på att fixa några till min egen stream! Det tar ett tag att komma på bra idéer för dem, men jag är riktigt nöjd med de jag har i dagsläget. Så är det ju bara att fylla på med nya så fort jag får en idé!
 
 
Förklaringarna är lite kryptiska - men bakom dem gömmer sig väl valda gifs och låtar!
Häng med i chatten och testa själv - https://www.twitch.tv/mlie_redfield
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0