RSF HYPE!~

På lördag, 1/9, är det dags för Retrospelsfestivalen (RSF) i Malmö! Mässan är öppen från 10:00-18:00, och inträdet är 120 kronor. Här finns marknad, föreläsningar, workshops, konsoler att prova på - och en Streamingpanel där både jag och Andreas är med!
 
 
 
Samson Wiklund är moderator för panelen, som består av Andreas "hiro" Karlsson, Christoffer "Koffa" Johansson, Emelie "Mlie-Redfield" (det är jag det!) och Simon "Dragonfangs" Lövgren. Mer om panelen och dess medlemmar hittar ni här.
 
Det ska bli så himla kul att besöka den mässan igen. Vi var där förra året också, så vi ser helt klart fram emot att komma tillbaka i år. Och ännu roligare blir det ju att medverka i Streamingpanelen!
 
Hoppas att vi ses där!
 
 

Kommentarer
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Åhh jag längtar! Jag och mitt sällskap har haft biljetter sen det började säljas :) så kul!!!

Svar: Åh, vad roligt att du ska dit! =D
Mlie-Redfield

2018-08-26 @ 16:03:13
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0