Hej december~

Jag tycker att det här året har flugit förbi alldeles för fort - men jag är ändå glad över att det är december! Det känns bara som den mysigaste månaden. Varm choklad, mysiga filtar, julbelysning... På nåt sätt känns det lite lättare ändå att det blir mörkt ute så fort. Genom åren har jag samlat på mig "ett par" koppar och muggar i alla dess former. Jag har gett mig själv köpstopp på det eftersom jag inte har plats för dem längre. Hoppsan! Och nu när jag satt och tänkte på det härliga med vintern tänkte jag att det skulle vara kul att visa upp några av mina favoriter ur min kopp/mugg-samling!
 
 
Här har vi som sagt några av mina favoriter. De flesta av dem har någon form av nörd-anknytning, men så har vi några fina undantag. Jag har även en vit mugg som har en haj i botten - som också är vit och inte riktigt var så lätt att få bra på bild. Det är svårt att dricka ur den koppen utan att nynna på låten från Hajen, haha!
 
Vad tycker ni är det bästa med vintern?
 

Kommentarer
Postat av: sarah

åh vad kul med en liten muggsamling! är själv sugen på att börja samla så smått på bla muminmuggar. tycker de är så fina :D

Svar: Ja, det är så kul att ha så många olika! Ååååh, muminmuggarna är så charmiga!
Mlie-Redfield

2018-12-05 @ 11:39:14
URL: http://www.sarahsjostedt.blogg.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0