Stream ikväll - Resident Evil 4 Wii~

I fredags klarade vi ut streamgenomspelningen av Resident Evil Code: Veronica X, och började spela Wii-versionen av Resident Evil 4. Så himla kul! Det är min favoritversion av spelet, haha. Det här är inte första gången jag spelar Resident Evil 4 på stream - men det måste ju spelas officiellt i Resident Mlievil! Plus att det är första gången som jag streamar det via OBS, yay. Den en och ett halva andra genomspelningen var via min PlayStation 4.
 
Jag tänkte passa på att dela med mig av hur det sett ut på tidigare äventyr i Resident Evil 4:
 
Länk till klippet ovan: https://clips.twitch.tv/HyperExpensiveChowderKreygasm
 
 
 
Det har helt klart varit roliga små överraskningar. Vi får se om Wii-versionen av spelet kanske är lite stabilare.
 
 
Klockan 18:00 drar streamen igång på twitch.tv/mlie_refield
 
Hoppas att vi ses i chatten!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0