20 år sedan The Mansion Incident~

24 juli 1998. Dagen då S.T.A.R.S. Alpha Team gav sig ut i Racoon Forest i sitt sökande efter försvunna Bravo Team. Det är 20 år sedan händelserna i Resident Evil 1 utspelar sig. Tänk vad tiden går fort!
 
 
Jag missade att blogga om när det gått 20 år sedan Ecliptic Express blev attackerat av alla blodiglar (Zero). OH WELL. 25 års jubileet ska jag (förhoppningsvis) komma ihåg!
 
Vad är era bästa minnen av det första Resident Evil-spelet (och dess REmake)? Mitt är den första zombien - som jag döpte till Porslins-fejset!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0