Ombyggnad färdig~

Sådär! Då blev jag till slut klar och nöjd med hur bloggens nya utseende blev. Det var utan tvekan på tiden - vilken skillnad! Bloggen (och utrymmet för inläggen) har blivit bredare. Bakgrunden har bytts, och även headern har fått en ny look. Jag skulle vilja vara bättre på det här än vad jag är, men jag är ändå nöjd med hur det blev. Förändringen har skett stegvis, och jag har ett par bilder från hur det sett ut på vägen.
 
Så här såg bloggen ut förut. På den tiden så jag hade en vision om att min blogg skulle se ut som ett papper på ett skrivbord. Idén var ju kul, men resultatet kunde ju sett bättre ut.
 
Här har vi den nya bakgrunden, yay! Spets, är tanken. Det tog lite väl lång tid att fixa den bakgrunden, men det var värt slitet. Så nöjd! Men då kände jag ju verkligen att den gamla headern hade några år på nacken och inte riktigt passade in längre.
 
Och här har vi det färdiga resultatet! Bredare blogg, ny header, ny bakgrund, lite småfix. Så nöjd! Hoppas att jag inte tröttnar på allt det rosa bara, haha!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0