Stream ikväll - mer Resident Evil Outbreak~

Ny vecka, ny streamdag. Igår klarade vi av det mest krångliga kapitlet i Resident Evil Outbreak, och ikväll 18:00 fortsätter vi på det näst sista. Det är inte många spel kvar nu - förstår inte hur det kan ha gått så fort! Men samtidigt långsamt - vi började ju med det i slutet av förra året. Så det har ju ändå tagit ganska lång tid. Oubreak är långt ifrån det bästa i serien, men då och då är det faktiskt ett roligt spel. Känslan när man löser ett problem är ju svår att slå alltså. Och på tal om streamen, så satt både jag och Andreas igår och fixade så att det händer lite olika saker (gifar + musik) vid ett specifikt antal bits. Vi hade alldeles för kul - och det är ju en sån sak som gör streamen lite mer personlig. 
 
 
Så - stream ikväll 18:00, med mer Resident Evil Outbreak. Hoppas att vi ses i chatten! Länken till min twitch-kanal har ni här.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0