Resident Evil 2 REmake har fått ett datum~

Det har fått ett datum. Till slut. När vi fick se videon där Capcom sa "We do it" hade det äntligen hänt. Det skulle faktiskt bli verklighet. Vi skulle faktiskt få spela det. Sedan gick det bara mer och mer tid. Det sades ingenting mer om spelet. Vi slutade nästan hoppas. Till nu - E3 2018. Resident Evil 2 REmake har fått ett datum! Nu har det ju blivit än mer verkligt. I januari får vi äntligen återuppleva ett av mina absoluta favoritspel - med bättre grafik. Det finns en trailer. Som jag absolut inte kommer att se. Jag vill inte veta någonting om spelet förrän jag spelar det. Visst, jag vet ju mycket väl hur storyn är. Men ändå. Jag har ju drömt om det här så himla länge! Så all info om spelet undanbedes. Tack för förståelsen!
 
Resident Evil 2 REmake HYPE!!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Jag har aldrig spelat tvåan (bara sett på när en killkompis spela det) så detta ser jag fram emot så fruktansvärt mycket :D Ser riktigt riktigt bra ut!

Svar: Åååh, det här kommer nog bli helt fantastiskt! =D
Mlie-Redfield

2018-06-16 @ 13:29:54
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0