Dags för en favorit~

I streamen i måndags klarade jag av Resident Evil Darkside Chronicles. Vilket betyder att fredagsstreamen kommer vara början på äventyret i Resident Evil 5, yay! Åh, vad jag älskar Resident Evil 5. Det är ett riktigt roligt spel, som jag har lagt ner en väldans massa timmar på genom åren. Skrytelie kommer givetvis börja streamandet av Resident Evil 5 med att visa upp sina totala speltimmar i det. Jag har streamat Resident Evil 5 en gång förut, men det var via PlayStation 4. Och det var en sisådär två år sedan. För att fira att Resident Evil 5 skulle få en portning till PlayStation 4 tog en bild. Som givetvis kommer att återanvändas lite nu under Resident Mlievil. 
 
 
För att den minst sagt visar min kärlek till Resident Evil 5. Streamen drar igång 18:30 imorgon (fredag), och jag hoppas att vi ses i chatten! https://www.twitch.tv/mlie_redfield
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0