Retrospelsmässan HYPE~

Imorgon. Imorgon är äntligen imorgon. Dagen som vi har sett fram emot under så lång tid, är äntligen här. Imorgon är det dags för Retrospelsmässan i Göteborg! Jag har bloggat om denna mässan en del under de senaste veckorna. De har öppet från 09:00 ända fram till 21:00, och inträdet kostar 200 kronor. Mycket för pengarna med tanke på allt som finns att göra! Här har ni en länk till mitt förra inlägg om RSM. Och för ännu mer information om årets bästa dag, kan ni ju gå in på deras hemsida. Hypen börjar bli riktigt stor. Jag ser så otroligt mycket fram emot imorgon. Hoppas att vi ses där!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0