Stream ikväll - ännu mer Resident Evil 6~

Streamen i fredags fick avbrytas plöstligt - det började åska. Och jag ville bara stänga av allt så fort det bara gick. Förutom det så var det en rolig stream, även om större delen av den spenderades i en av de mest dryga bossfighterna i historien. Så inför kvällens stream (start 18:00) har jag kommit på det bästa sättet att komma vidare i spelet. Vad det är får ni se då!
 
 
Bilden ovan visar just hur sur jag blev på bossen, haha! Hoppas att vi ses i chatten ikväll - streamstart 18:00
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0