En uppdatering från Tröttelie~

Hej! Här är jag igen. Kul att se er! Jag har inte bloggat så mycket den senaste tiden - och det är för att jag är trött. Hela tiden. Oavsett hur mycket jag sover, kan jag inte bli av med tröttheten. Jag hoppas få min medicin justerad snart, så att jag kan orka lite mer. Men fram tills dess hittar ni mig på min twitch-kanal på måndagar, fredagar och söndagar. Just nu spelar jag The Evil Within för första gången. Bara "lite" obehagligt spel. Men som sagt - så fort jag har mer energi ska jag komma tillbaka till bloggandet. För det vill jag verkligen. Jag saknar att skriva här! Hoppas allt är bra med er, fina läsare.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0