Jag har börjat streama: Project Zero 3~

Project Zero (även kallat Fatal Frame) är en av mina favoritspelserier. Det började med att jag såg Project Zero 2 i en reaback för en väldans massa år sedan, spelade det - och skaffade sedan både ettan och trean. Tvåan har alltid varit min favorit av dem. Medan trean har varit den jag hatat. Varför? För att det är läskigt på ett helt annat sätt jämfört med de föregående. Skräcken kommer hem till din karaktär, och det blir liksom lite för "nära" för mig. 
 
 
Jag tog med det i min att-streama-lista ändå, eftersom vi redan streamat oss igenom de båda föregångarna. När jag sedan presenterade listan innan vi skulle bestämma nästa spel sa jag helt enkelt hur mycket Project Zero 3 skrämmer mig. Och så klart så valdes det spelet. Vi är några timmar in i det, och det börjar bli läskigt. Jag vet ju vad som väntar mig - och jag längtar inte. Vi får väl hoppas att det blir en någotsånär smärtfri genomspelning ändå! 
 
Om inte annat kanske vi får ett par extra jumpscares...
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0