Min lista~

Nu efter Resident Mlievil har jag bestämt mig för att bara spela det jag vill ett tag. Men samtidigt vill jag ju att min chatt ska få vara med i valet också ändå. Så jag har helt enkelt bestämt mig för att göra en lista på de spel jag vill spela innan nästa projekt. Det blev 16 spel. Inte så illa! 
 
 
Jag kommer sammanställa den listan idag, och den kommer vi att gå igenom i streamen imorgon kväll. Vad jag ska spela i den streamen? Det får ni se! "Men Mlie, det är ju bara 15 spel på bilden?" Eeeeeh, ja. Det stämmer. Det sista har jag inte fysiskt. 
 
Se till att följa mig på min twitch-kanal så du inte missar några streams! Streamstart imorgon kväll: 18:30.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0