Älskade Alan Wake~

Idag hände det. Det där som jag har längtat efter ända sedan jag började streama. Alan Wake är tillbaka på Steam! Min Xbox 360 har krånglat lite grann med mig under Resident Mlievil, så jag har faktiskt kollat lite löst på ifall jag skulle installera min fysiska PC-version av spelet. Jag hade gjort upp en plan för hur det skulle bli när jag väl skulle streama det. Jag trodde bara inte att det skulle ske så snart! Jag är en bit in i min genomspelning av The Evil Within, men den kommer att sättas på paus - nu vill jag ju köra igång med Alan Wake så snabbt det går! Därför kommer vi spela just Alan Wake i streamen imorgon, yay
 
Bild från 2014. Liten Mlie med en stor låda.
 
Streamstart 18:30. Hoppas att vi ses i chatten!
 
https://www.twitch.tv/mlie_redfield
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0