Final på fredag~

I november har det gått ett helt år sedan jag började streama Resident Evil 0 på twitch. Ett år fyllt av en massa Resident Evil-spel, i ett projekt som döptes till Resident Mlievil. Nu på fredag, den 19 oktober, är det dags för finalen! Då ska vi spela det DLC i Resident Evil 7 som vi har kvar - End of Zoe. Ett DLC som jag tycker är riktigt bra, så det ska bli kul att streama det. Vi ska även prata om de spel vi tagit oss igenom och minnas vårt års-långa äventyr. 
 
 
Jag har laddat upp med choklad och läsk, och jag hoppas att ni också har med er någonting riktigt gott! Streamen startar 18:30, så får vi se hur länge det blir. Hoppas verkligen att vi ses i chatten!
 
https://www.twitch.tv/mlie_redfield
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0