Mlie och Nintendo PlayStation~

På Retro Gathering i lördags fotade jag faktiskt knappt någonting alls. Vilket jag ångrar nu i efterhand. Men men, bara att bli bättre nästa mässa. Retro Gathering var riktigt kul! Det var mer folk än vad det brukar vara på mässan, och det blev snabbt lite trångt. Vi träffade en massa härliga personer som följer oss på twitch, och tog en härlig gruppbild - som blev så spontan så inte ens alla var med. Jag lovar fler bilder från nästa mässa jag är på. Det blev bara lite tokigt den här gången.
 
 
Någonting som jag faktiskt fotade var Nintendo PlayStation. En prototyp som endast finns i ett känt exemplar i hela världen. Ägaren, Terry, var inbjuden till mässan och hade med sig konsolen. Besökarna fick spela på den, och det var full kö mest hela tiden. Efter Terrys frågepanel om konsolen passade jag på att ta ännu en bild på den fantastiska maskinen. Denna gången när jag höll i den! Jag hade väl aldrig kunnat tro att jag ens skulle vara i samma stad som den prototypen, så det var riktigt häftigt!
 
 
Stort tack till Terry som kom ända till Sverige för att visa upp Nintendo PlayStation - och till Retro Gathering som gjorde det möjligt! 
 
Det här är ju helt klart en av mina coolaste selfies någonsin, haha.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0