Ultraviolet~

I fredags släpptes Poets of the Falls nya album Ultraviolet. Jag förhandsbokade min för flera månader sedan - men eftersom den var beställd från Finland kom den inte fram till stan förrän igår - och jag kunde äntligen hämta den idag.
 
Förutom den otroligt fina skivan fick jag med en t-shirt och en till signerad bild, yay! Så häftigt. Det var väl värt den extra lilla väntan som blev! 
 
Jag satte mig med hörlurar, låthäftet, block och penna - och började lyssna. Jag älskar att skriva ner mina första intryck - så kul att titta tillbaka på, och se om uppfattningen om vissa låtar ändrats över tid. Jag hade tidigare hört de låtar som släppts som singlar: False Kings och Dancing on Broken Glass. Resten hade jag hört lite snabbt i en liten teaser som lades upp i förra veckan. Jag har redan hittat mina favoriter - varav en av dem var riktigt otippad. 
 
Selfie-kameran på min telefon är inte den bästa, men ändå! Här var jag nog halvvägs igenom False Kings.
 
Och så klart så fick min rosa, fina PS2:a agera CD-spelare den här gången. Snart ska låtarna in på min iPod, och sedan ska de lyssnas på repeat. Ser fram emot att lära mig texten i de här låtarna också!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0