26 september~

Hejsan!
 
Här är jag igen. Jag har haft fullt upp med jobb och streamen, så det har inte blivit något bloggande på ett tag. Så hej! Vi börjar faktiskt närma oss det allra sista spelet i mitt Resident Mlievil. Jag tror att vi kommer kunna klara av Resident Evil Operation Raccoon City i streamen på fredag (start 18:30), och efter det är det bara Resident Evil 7 kvar. Helt otroligt! Och i det kommer vi spela all DLC.
 
På lördag ska vi bege oss till Retro Gathering i Västerås - hype! Det senaste inlägget här på bloggen var från Retrospelsfestivalen i Malmö, och nu är det alltså ännu en spelmässa på gång. Så kan det gå! Jag har inte riktigt bestämt mig om det blir något blogginlägg från den mässan än. Vi får helt enkelt se vad som händer under dagen. 
 
Hoppas att ni haft det bra den senaste tiden. Nu ska jag smyga in i köket och fixa något gott att äta. Ha en bra kväll allihopa!
 
Bild från i somras i min supercoola tröja.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0