Mlies lång-långfredags stream~

Heeeeeej! Det var ett tag sedan. Jag har haft för fullt upp för att känna att jag hade nog med energi för bloggen. Men nu så! 
 
Nu på fredag är det dags för min nästa långstream - som passande nog blir på långfredagen. En lång-långfredags stream! 
 
 
Och jag kommer spela Resident Evil 2 REmake! Det blir första gången jag streamar det, men det blir inte första gången som jag spelar det. Jag har kört en hel del själv, men har inte riktigt klarat ut det än. Så det ska bli jättekul att dela äventyret med chatten!
 
Streamen drar igång runt 17 på fredag, och vi kör till sent. 
 
Gå gärna in och följ mig på https://www.twitch.tv/mlie_redfield - så hoppas jag att vi ses i chatten på fredag!
 
(Fram tills dess streamar jag Kingdom Hearts - ikväll och imorgon kväll, start 18:30.)
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0