Här var det tyst~

Nämen hejsan! Jag har inte bloggat någonting alls sedan dagen innan Resident Evil 2 REmake släpptes. Jag har fokuserat på att spela det, för att kunna bli klar med det snabbt så jag kan börja streama det. Jag har fortfarande mycket kvar, men jag hoppas bli klar med et i veckan. Tänkte passa på att visa bild på mina inköp från releasedagen, åtminstone!
 
 
Jag bokade Collector's Edition av spelet samma dag som GameStop utannonserade att de skulle få in den, och jag är glad att jag gjorde det. Den lådan innehåller SÅ många fina saker - men det ska vi gå igenom mer noggrant i en framtida stream. 
 
Sedan köpte jag även dessa saker. Så kul att kunna utöka samlingen med lite ny-nya grejer!
 
Alla spoilers om Resident Evil 2 REmaken undanbedes i mitt kommentarsfält. 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0