En oväntad rymdkram~

Jag började spela Dead Space på stream i söndags (efter att vi klarat av Silent Hill 2 så klart), och det var kul att komma tillbaka till det. Jag ragequittade Dead Space 2009, och inte velat spela det sedan dess. Som det lätt blir. Men jag har riktigt kul med det nu när jag streamar det - åtminstone än så länge, haha!
 
OhNoSpyware var snabb och klippte ett litet klipp när jag fick en oväntad rymdkram:
 
 
Klicka på bilden (eller här) för att se detta fantastiska klipp.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0