Imorgon är det äntligen dags~

Imorgon är det dags. Dagen som jag har väntat på SÅ länge. Jag har drömt om att spela Resident Evil 2 REmake i flera års tid. Och imorgon är det äntligen dags. Det är bara TIMMAR kvar - så sjukt! Kan knappt ta in det. Jag kommer förmodligen inte kunna somna ikväll - det här är ju minst sagt som julafton för mig. Jag har INTE spelat demot, jag har INTE sett några trailers, jag har sett SÅ FÅ bilder som jag bara kunnat. Jag vill gå in så ovetandes som jag bara kan i det här spelet - även om det är en REmake på ett av mina absoluta favoritspel. Och samtidigt precis därför. 
 
 
Här har vi min fina samling. Jag minns knappt när jag senast köpte något till den. Men imorgon så, då blir det påfyllning med lite fina saker. 
 
Jag är så redo att återvända till Raccoon City!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0