Janurai igen då~

GOTT NYTT ÅR alla bloggläsare! Vi har kommit fram till 2019. Det är den första januari, och vi har ett helt år av möjligheter framför oss. Jag kommer prata mer om mitt 2018 i ett annat inlägg - nu tänkte jag fokusera på gårdagen. Eftersom jag och Andreas har rest så mycket till familj under jul, bestämde vi oss för att ha ett lugnt nyår hemma tillsammans. Så det blev god mat, god efterätt - och ett par avsnitt av Supernatural. Och så spelade vi det nya kortspelet The Binding of Isaac 4 Souls också! Och det är så himla roligt. En bit in på dagen fick jag migrän, så då var jag än mer glad att vi hade lite lugnare planer. 
 
 
Hade den här klänningen på mig i typ 5 minuter - sedan började jag sakna myskläderna igen. Men jag fick en bra bild till instagram och bloggen åtminstone, hihi. Nu när jag har skrivit årets första blogginlägg, är det dags att börja spela årets första spel. Ni som har följt mig en längre tid vet ju precis vilket spel det är. Kingdom Hearts - det som jag alltid spelar den första januari. Jag "behöver" inte spela mer än ett par timmar av det, men jag älskar att starta mitt spelår med en riktig favorit. 
 
Jag hoppas att ni alla hade ett bra avslut på 2018, och att ni får en minst lika fantastisk start på 2019. 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0