Mitt 2018~

Den absolut största som hände under mitt 2018 var att min andra brorsdotter föddes. Tänk att jag har två små brorsdöttrar nu! Jag träffade den yngsta för första gången i helgen, och det var, precis som med hennes syster, kärlek vid första ögonkastet. De är så himla fina, mina små tjejer.
 
 
Titta så liten hon är! Så glad att jag är faster till två små underverk.
 
Jag klarade av mitt streamingprojekt Resident Mlievil! 21 Resident Evil-spel klarades, på totalt 238 timmar. Det var en så himla rolig resa - och jag är så glad över att så många ville följa med mig på äventyret. 
 
 
Jag medverkade i min första panel någonsin, på Retrospelsfestivalen i Malmö. Vi pratade om retrospels-streaming, och det var riktigt kul att få vara med!
 
 
Samson Wiklund var moderator för panelen, som bestod av Andreas "hiro" (min fina sambo), Christoffer "Koffa" Johansson, mig själv, och Simon "Dragonfangs" Lövgren.
 
Jag var på Spöktimmens livepodd i Örebro Slott! Det var en riktigt rolig kväll - även om jag hade önskat att själva podd-delen hade varit längre. 
 
 
Så himla kul att träffa Linn och Jenny!
 
Tänkte även passa på att dela med mig av mina Topp 9 mest gillade bilder på instagram för 2018:
 
 
1: Min julbild med Andreas.
2: De fina blommorna jag fick efter panelen på Retrospelsfestivalen.
3: En selfie tagen efter att jag klarat Resident Mlievil.
4: Jag fick möjlighet att både hålla i och spela på Nintendo PlayStation-prototypen, yay! 
5: Firade Resident Evil 2:s 20-årsdag med att ta fram allt jag hade relaterat till det spelet.
6: En somrig Mlie.
7: En selfie med TheMexicanRunner! Träffade honom på Retrospelsmässan - så häftigt!
8: Jag och min yngsta brorsdotter. 
9: En somrig bild på mig och Andreas.
 
2018 var ett roligt år. Förutom det som jag pratade om i det här inlägget så hann jag med att träffa ett par vänner som jag verkligen saknat, som jag inte hade träffat på länge. Hoppas på att kunna träffa dem alla mycket mer 2019.
 
Min lillasyster tog studenten 2018, och jag kunde inte vara stoltare. Hon är verkligen helt fantastisk.
 
Jag har inga direkta löften eller mål för 2019 - förutom att fortsätta jobba med mig själv och bli en ännu bättre version av mig. Och att streama en massa, så klart! Det är så himla kul att streama. 
 
Tack alla som på ett eller annat sätt var en del av mitt 2018. Nu gör vi 2019 till det bästa året det kan bli!
 

Kommentarer
Postat av: opkij

Bäst att kommentera innan det är dags för nästa årssammanfattning, huhu.

Faster Mlie! Hur gammal är den första brorsdottern?
Jag har haft ett rätt lugnt år utan större händelser men att umgås mer med min systerdotter har helt klart varit en höjdpunkt, hon är 2,5 år nu och är både smartare och pratigare än jag trodde man kunde vara i den åldern!

Riktigt fint kollage av bilder och helt klart ett spännande år du haft! Vill man veta vad jag gjort så är det bara kolla på listan över klarade spel... 113 stycken blev det, ett rekordår minst sagt.

Ha ett bra år nu så syns vi förhoppningsvis lite mer
i din stream.

Svar: Den äldsta brorsdottern fyller två i år! Ja, så mysigt med syskonbarn.
Snyggt gjort med 113 spel på ett år - det är ju riktigt många!
Mlie-Redfield

2019-01-20 @ 22:51:37

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0