Vi ses väl på Retrospelsmässan~

På lördag och söndag är det dags för en riktig favorit - Retrospelsmässan! Den hålls som vanligt i Göteborg, på Bananpiren. Det här är första året som mässan är två dagar lång, och det ska bli riktigt kul! Mässan har öppet 10-18 på lördag, och 10-16 på söndag. Inträdet är 200 kronor per dag. 
 
På plats finns arkad- och flipperspel, cosplay, pärlplattor, foodtrucks - och så klart en marknad! Och det här är bara några av aktiviteterna som finns. För en mer utförlig beskrivning kan ni kolla här: http://www.retrospelsmassan.se/2019/04/28/intrade-och-tider-2019/.
 
Hypen är ENORM - även om jag fortfarande är förkyld. Kom gärna fram och säg hej om ni ser mig - men det sker på egen risk, haha! 
 
Visst ses vi väl på Retrospelsmässan?
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0