Jumpscare i Eternal Darkness~

Förra veckan började jag streama Eternal Darkness: Sanity's Requiem. Det är ett skräckspel till GameCube, och det släpptes 2002. Jag själv köpte spelet 2014, men har aldrig tagit tag i att spela det. Mest för att jag blandade ihop det med ett annat spel, haha. Det är ju det som är så bra med streamen - jag får möjlighet att dela med mig av en massa spel jag aldrig spelat förut, och ta mig igenom dem tillsammans med chatten. Det gör spelupplevelsen så mycket roligare. Under de timmar som jag hittills spenderat med Eternal Darkness har vi varit med om två stycken jumpscares. En av dem fick mig nästan att flyga ur stolen. Hur det såg ut? Så här!
 
 
"Finns massa toapapper här...", klippt av OhNoSpyware
(Klicka på bilden eller här för att kolla på klippet.)
 
På fredag fortsätter vi med Eternal Darkness - efter en ragequit i måndagens stream. Det blir kul, jag lovar. Streamstart 18:30 på fredag på https://www.twitch.tv/mlie_redfield
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0