The Sims 4: Discover University~

Alldeles nyss var det premiär för den första trailern för The Sims 4: Discover University (Studentliv). Det är ett nytt Exapansionspack till spelet. Jag har spelat mycket Sims genom åren, men jag har aldrig spelat med ett universitetspack. Så jag är riktigt pepp på det här! Det finns två olika skolor - University of Britechester och Foxbury Institute. I trailern visas simmarnas studentliv upp. 
 
 
Jag är som sagt väldigt pepp på det här, mycket på grund av att jag som sagt aldrig har spelat med ett liknande pack till något av de andra Sims-spelen. Det ska bli kul att få reda på mer om det! Det verkar som att det släpps 15 november enligt EA:s hemsida - det är ju bara några veckor bort! Intressant att just det här packet släpps när jag själv lever ett studentliv igen, haha!
 
Här kan ni läsa mer om The Sims 4: Discover University/Studentliv.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0