Hej hej, här är jag~

Hej! Kul att ni fortfarande läser min blogg även fast jag inte uppdaterat på länge. Jag har börjat plugga, och känner mer av ett inre lugn nu när jag vet vad jag kommer göra de närmaste åren. Det var några år sedan som jag hade en fast anställning, så det känns bra tt få tillbaka någon form av trygghet på den fronten. Jag trivs SÅ bra på min utbildning. Jag kommer inte skriva här på bloggen vad jag pluggar, men jag har valt helt rätt för mig. Jag streamar fortfarande på måndagar, fredagar och söndagar - och just nu närmar vi oss nog slutet på Project Zero/Fatal Frame: Maiden of Black Water. Spelet har olika titlar i europa och USA, så det är ju lika bra att slänga in båda på samma gång! 
 
 
Hoppas att allt är bra med er! Hoppas på att kunna publicera några fler inlägg framöver nu. Tack för att ni fortfarande går in här och tittar ibland, det gjorde mig glad att se!
 
Följ mig gärna på twitch!
 

Kommentarer
Postat av: Kiika

Vad kul att du trivs på utbildningen och att det känns rätt ;u; Jag hejar på dig!! <3
Ser fram emot slutet av PZ5! *-*

Svar: Åh, tack fina du! <3 Haha, jag med! Undrar hur det ska knytas ihop.
Mlie-Redfield

2019-09-03 @ 19:11:26

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0