Grattis på 10-årsdagen, bloggen~

Det har nu gått 10 år sedan jag skapade den här bloggen. Eller ja, 10 år och en vecka om man ska vara petig. Jag har länge funderat över bloggens framtid, och kom till slut fram till vad jag ville. Jag har nu startat en webbsida - vilket ger mig mer möjligheter än vad jag har haft på den här bloggportalen. Det är på den nya sidan som jag kommer att blogga i fortsättningen, men den här kommer finnas kvar som ett fint minne. 
 
Stort tack till alla som har följt mitt bloggande under åren - jag hoppas att ni följer med mig till mitt nya hörn av internet!
 
Den nya sidan är fortfarande under konstruktion - jag har mycket nytt att lära!
 
https://www.mlieredfield.se/
 

Kommentarer
Postat av: opkij

10 år! Det är värt ett Grattis eller tio!

Jag tog en titt på den nya hemsidan och
det var verkligen snyggt hur du kunde
integrera både blogg och Instagraminlägg
på samma ställe!

2020-12-06 @ 21:23:36

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0