Ännu ett år med samlingen~

I början av året (åtminstone de senaste två åren) brukar jag visa en sammanställning av vad jag köpte till min Resident Evil-samling under föregående år. För er som kanske inte har följt mig så länge så har jag samlat "aktivt" på Resident Evil sedan 2007-2008. 
 
Här är det som jag köpte eller fick till samlingen 2012:
Ett bra år för samlingen!
 
Så här börjar blogginlägget om sammanställningen 2013:
 
Och här är allt nytt 2013:
Inte helt illa det heller!
 
Det blir snart dags att se över vad som har flyttat in i samlingen under 2014. Jag vet att det inte kommer vara lika mycket som föregående år - främst eftersom jag helt enkelt inte har haft möjlighet att köpa så mycket nytt. Men en sammanställning ska det nog bli ändå! Jag hoppas att 2015 blir ett bättre år för samlingen.
 

Kommentarer
Postat av: AndiOne

Finfint inlägg! Ser verkligen fram emot 2014s inköps uppdatering =) Ja har knappt köpt något heller till min under 2014, men så samlar ja ju iofs mest bara på spelen så börjar sina med titlar att köpa ^^

Svar: Haha, att "bara" samla på spel låter ju absolut inte som en dum idé - att försöka samla på allt är dock det x) Jag tror att det bara blev ett fåtal tillägg under 2014.
Mlie-Redfield

2015-01-06 @ 15:52:35

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0